close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שימוש בבטון מוחלק: מתי משתמשים?

מערכת שורשי שבט, תשפג01/02/2023

בטון חלק מציע יתרונות רבים על פני בטון רגיל על בסיס צמנט כמו מופחת אבק במהלך הבנייה ועלויות התקנה נמוכות יותר בשל קלות היציקה

תגיות:
צילום: freepik

בטון חלק הוא סוג של בטון שעורבבו עם עדינים וחומרים ממוחזרים כדי להפוך אותו לחלק יותר, קל יותר לעבודה וזול יותר. בטון חלק הוא סוג של בטון שעורבבו עם עדינים וחומרים ממוחזרים כדי להפוך אותו לחלק יותר, קל יותר לעבודה וזול יותר. זה ידוע גם בשם "תערובת חלקה", "תערובת ממוחזרת" או "תערובת ללא קנס". הוא פותח בשנות ה-60

צילום: freepik
על ידי ערבוב צמנט פורטלנד ואגריט ממוחזר יחדיו. זה יוצר חומר שיכול לשמש עבור יסודות, לוחות ריצוף, שבילים, מדרכות וכו '.

בטון חלק
בטון חלק מציע יתרונות רבים על פני בטון רגיל על בסיס צמנט כמו מופחת אבק במהלך הבנייה ועלויות התקנה נמוכות יותר בשל קלות היציקה. ניתן להשתמש בחומר גם במקום מוצרים סטנדרטיים מבוססי מלט עבור יישומים מסוימים כגון קירות תמך או יסודות שבהם החיסכון בעלויות עשוי לעלות על כל החיסכון הראשוני בעבודה משימוש בתערובת חלקה על פני מוצרים קונבנציונליים. הבטון המוחלק הוא חומר שמיועד לשמש לבנייה וכאלמנט דקורטיבי. הוא קיים כבר מאות שנים, אך לאחרונה הוא צבר פופולריות בשנים האחרונות בשל קלות השימוש והרבגוניות שלו. הבטון המוחלק עשוי משני מרכיבים: צמנט ואגריט. האגרגט יכול להיות כל סוג של סלע או מינרל, בעוד המלט יכול לכלול כל סוג של קלסר שבו היינו משתמשים בדרך כלל בבנייה. על מנת ליצור את בצורה של החלקות בטון במגוון אופציות, אנו מערבבים את שני המרכיבים הללו יחד ביחס מתאים עם כמות מים נכונה. לאחר מכן יש לשפוך את התערובת לתבנית ולאפשר לה להתייבש לפני שהיא מוכנה לשימוש או לעיבוד נוסף.

שימוש בבטון מוחלק
בטון חלק הוא תערובת של חול ומים עם חומר מצטבר. הוא משמש כחומר בנייה לבניית יסודות, קירות, רצפות וגגות. לתערובת בטון חלקה יש עקביות המאפשרת ליצוק אותה לצורות או על משטחים ללא צורך בפטריות או אתים. על מנת להשיג עקביות זו, יש לשמור על היחס בין המאגר למים בגבולות מסוימים. זה יכול לנוע בין 10% ל-50%. בטון חלק הוא סוג בטון המיוצר בסוג מיוחד של אגרגט המעניק לבטון גימור חלק במיוחד. האגרגט המשמש בבטון מסוג זה ניתן למצוא גם בסוגים אחרים של מלט והוא עשוי מחול סיליקה, קוורץ או חול קוורץ. הוא שימש במשך מאות שנים ופותח במקור על ידי הרומאים. בטון חלק הפך לפופולרי יותר כיוון שיש לו מספר יתרונות על פני בטון מסורתי כמו פחות זיהום אבק ורעש, אין צורך להקדים אותו, קל יותר לניקוי, וניתן ליישם אותו על משטחים חדשים או ישנים.

בטון חלק הוא סוג של בטון המשמש בבנייה. יש לו חלקות גבוהה, מה שהופך אותו קל לשימוש וחסכוני. השימוש בבטון חלק גדל באופן אקספוננציאלי בעשור האחרון. הוא משמש כיום במדינות רבות ברחבי העולם עבור מבנים ומבנים שונים. בטון חלק הוא סוג של בטון בעל חלקות גבוהה מאוד, מה שהופך אותו קל לעבודה וחסכוני.

למידע נוסף בנושא ביקרו באתר: maooz - מרכז הבטון הישראלי

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה